Намери отговорите на въпросите за
професионално обучение в нашия блог

Мария Говедарева

22.07.2016
Сподели:

Бих искала да изразя своята благодарност и  адмирация от професионализма на екипа на Центъра за Професионално обучение Постериори, провел обучение на персонала в Спа центъра на Апартхотел „Лъки Банско“.

Обучението включваше:

  • Комуникация с гости на хотела и външни клиенти.
  • Предлагане на продукта на СПА центъра, с коректна информация за тях и изграждане на продажбени умения.
  • Предоставяне на точна информация на гостите относно предлаганите услуги, цени и други.
  • Правилно отношение на служителите към специални изисквания на гостите, според личните им потребности и желания.
  • Как да установим дали съответната процедура е подходяща към госта?
  • Професионално обслужване на гостите по време на целия им престой в СПА центъра.
  • Работа с проблемни и недоволни гости.
  • Проследяване изправността на техническото оборудване в СПА центъра.

Материалът, поднесен от амбициозния млад екип по интересен и лесен за усвояване начин, беше възприет от персонала много позитивно. Цялостната организация на проведеното обучение беше изключително добре насочена към практическо прилагане на усвоените знания.

Проведеното обучение е едно от най-ефикасните, провеждани досега. Отличава се с високото си качество, интензивност, теоретико-практическа насоченост, професионализъм.

Препоръчвам го на всички, желаещи да придобият ценен опит в областта на хотелиерството и спа услугите.